Dobirka na Slovensko

peter peter@centron.sk
Středa Červen 9 11:11:27 CEST 2004

Ahoj.

Ja,ked mam na poste nieco zlozitejsie vybavit,tak sa uz den predtym na to
psychicky pripravujem. Vcera som posielal poukazkou do Ciech nejake prachy a
bol to zasa nezabudnutelny zazitok.Najprv sa uradnicky 10 minut radili,potom
mi dali nejaku zlozenku Eurogiro,ktoru som vcelku lahko vyplnil.Potom zasa
nevedeli ako dalej,priniesli si niekolko hrubych knih,kazdu rubriku zlozenky
telefonicky kamsi konzultovali.Pritom u troch okienok rastli rady
ludi,ktorych nikto neobsluhoval, takze nenavistne pozerali na mna,ako
vinnika.Konecne asi po pol hodine som mohol odist.Az vecer,ked som zlozenku
skenoval,zistil som,ze od sumy,ktoru som potreboval odoslat,odcitali
postovne,takze som sa musel partnerovi ospravedlnit a chybajuce peniaze
poslat nejako inac.
 Preboha,kedy tu postu sprivatizuju ?!

Peter