Priklady zo signalov a sustav

Šerých Jakub Serych@panska.cz
Středa Červen 9 09:19:23 CEST 2004

Nevim, co je presne obsahem toho Vaseho predmetu, ale kazdopadne mnoho z veci, ktere jsou pokryte tim Vasim linkem je vynikajicim a velmi citelnym zpusobem popsano v online knizce: http://www.dspguide.com/

Mozkovy uploader jsem mival, ale zjistuji, ze s pribyvajicim vekem je ten system cim dal tim vic zasekany a jede pomaleji a pomaleji :-))))

Jakub Serych