Jak vam dupe kralik ?

MK info@mcu.cz
Úterý Červen 8 17:31:52 CEST 2004

> uz delsi dobu uvazuju o tom, ze bych se podival na zoubek kitu s Rabbit 3200
> a tak se chci zeptat na vase zkusenosti. PO pocatecnim zajmu mam pocit, ze
> to nadseni opadlo, tak se treba usetrim zkjlamani.
> Hlavne se chci zeptat, jestli staci to C co je ke kitu, nebo se mam placnout
> pres kapsu a koupit plnou verzi. Zrovna implementace PPP se mi znovu delat
> nechce.

Je, ze by se nasel dalsi silenec :-))))
Ja osobne si nemohu Rabbita vynachvalit, po proskakani si zvlastnosti DC
a prolezeni a pochopeni knihoven je to naprosto pohodove reseni.
Jednoduche aplikace typu "konvertor ETH - RSxxx" se nechaji sekat behem hodin.

Osobne mam Rabbita rad pro vynikajici pomer cena/vykon a nechaji se s nim delat opravdu pekne veci
treba - http://www.mcu.cz/modules/news/article.php?storyid=393
V porovnani s Charonem a podobnymi hrackami je Rabbit proste delo :-)

Priznam se, ze nevim jaky je rozdil mezi verzi DC v kitu a ostrou verzi.
V dobe, kdy jsem mel k dyspozici kit ale byly az na par modulu tyto verze srovnatelne

S pozdravem
MK