Schizofreny - hratky s x51

Radim 2 radim2@infos.cz
Úterý Červen 8 16:27:24 CEST 2004

Trosku se taky pripojim.
Schizefreny mam udelane a pomohlo me dost v zacatcich.
Mam ted desku s 8252 dle Elektoru.
Navrhuji Vam udelat trochu facelift toho Schizofreny.
A to CPU 8252 + ISP,vylepsit DPS (dvojrade konektory na Brany).
Taky by asi zacatecnik uvital Ledky na vsech portech.(sam to pouzivam,
kuchnul jsem starej fax a tam byla krasna lista s SMD LED diodami)
Casto to pomuze hledat takove trivialni zavady jako prehozene kabely od COM1
a 2.
A co bych moc chtel umet i ja ,a jiz jsem se zde nato bezuspechu ptal 2
krat.
Spoustet primo z Kejjjluu pres ovladac ISD aplikaci v EXT RAM.
Zatim jsem to nejak nezvladl nakonfigurovat.
A co je podstatne kolik ma 8252 preprogramovani ?????
Mam pocit ze radove tisice. Rekl bych ze kdyz jsem si hral s I2C LCD
tak jsem za vecer (noc)programoval CPU klidne i 50 x. Coz je nemylim-li se
20 veceru zivotnosti.

Cauky Radim Götz

----- Original Message -----
From: "MK" <info@mcu.cz>
To: "[HWnews]" <hw-list@mailman.nethouse.cz>
Sent: Tuesday, June 08, 2004 4:03 PM
Subject: Re: Schizofreny - hratky s x51

> Chtel bych se zeptat, zda by byl zajem o toto:
> http://www.bezstarosti.cz/jungle/schizofreny/schizofreny.htm
> jako kit ?
>
> Diky predem za nazory i ohledne preferovaneho provedeni, tedy "hotovy_kit"
> nebo "sypane_soucastky+deska_spoju" nebo "jen_deska_spoju+CPU" ? Tech
> sypanych soucastek se trochu bojim, lide nekdy delaji "kanky" i pajkou,
ale
> urcite stojim o jakykoli nazor.

Toto je jen muj nazor a nikomu ho nevnucuji :-))

Jirko promin, ale asi bych nabidl neco jineho - toto je prilis omezujici co
do pouziti
v jakeko-li aplikaci vyuzivajici P0 a P2. V dobe, kdy mas za ponekud vyssi
cenu
k dispozici RE2, ci obdobne typy s 64kB FLASH a moznosti bootloaderu
nebo monitoru je to prece jen jiz spise urcene do propadliste dejin :-)))

Tim tento vytvor nezatracuji, sam jsem obdobny "udelator" jeste pred par
lety pouzival,
ale dnes je to jiz ponekud mimo kontext doby. A zaroven si myslim, ze si
mozna
i nejakeho zajemce najde - kolik jich bude si ale netroufnu odhadnout :-)))

Momentalne pouzivam malou desticku s RD2 (RE2), kterou je mozne vlozit primo
do patice
DIL40 a pomoci COM portu jak downloadovat ladenou aplikaci, tak pri pouziti
FLASHMONU
od Keilu i primo ladit na urovni zdrojaku jak v asm, tak i v Ccku.

Omlouvam se za prilohu :-))

S pozdravem
MK