Re: Jak to u všech všudy HP/Agilent dělá ???

Danhard danhard@volny.cz
Úterý Červen 8 16:08:56 CEST 2004

Jeste si odpovim sam:
Ta noniova metoda by sla v pripade, ze pujde dobre udelat spustitelny
oscilator bez nabehu s presnosti aspon 1% ve srovnani s ref. frekvenci (pak
by se to rozliseni dalo zlepsit 100x), to se da zase uplest z hnoje, v
mezidobe si pomoci fazoveho zavesu prubezne ten pomocny RC oscilator
doladite analogove na 101x nasobek ref. oscilatoru, tim vykompenzujete
vnejsi vlivy, zpozdeni nabehu od nabezne i sestupne hrany bude stejne.
Takhle je to jeste mnohem "digitalnejsi", a skutecne se to da uplacat z ...
Nejde zase o nic jineho, nez  o zmereni faze referencnich hodin v dobe start
/ stopu mereneho intervalu.
Zdravim Danhard