Schizofreny - hratky s x51

MK info@mcu.cz
Úterý Červen 8 16:03:43 CEST 2004

> Chtel bych se zeptat, zda by byl zajem o toto:
> http://www.bezstarosti.cz/jungle/schizofreny/schizofreny.htm
> jako kit ?
>
> Diky predem za nazory i ohledne preferovaneho provedeni, tedy "hotovy_kit"
> nebo "sypane_soucastky+deska_spoju" nebo "jen_deska_spoju+CPU" ? Tech
> sypanych soucastek se trochu bojim, lide nekdy delaji "kanky" i pajkou, ale
> urcite stojim o jakykoli nazor.

Toto je jen muj nazor a nikomu ho nevnucuji :-))

Jirko promin, ale asi bych nabidl neco jineho - toto je prilis omezujici co do pouziti
v jakeko-li aplikaci vyuzivajici P0 a P2. V dobe, kdy mas za ponekud vyssi cenu
k dispozici RE2, ci obdobne typy s 64kB FLASH a moznosti bootloaderu
nebo monitoru je to prece jen jiz spise urcene do propadliste dejin :-)))

Tim tento vytvor nezatracuji, sam jsem obdobny "udelator" jeste pred par lety pouzival,
ale dnes je to jiz ponekud mimo kontext doby. A zaroven si myslim, ze si mozna
i nejakeho zajemce najde - kolik jich bude si ale netroufnu odhadnout :-)))

Momentalne pouzivam malou desticku s RD2 (RE2), kterou je mozne vlozit primo do patice
DIL40 a pomoci COM portu jak downloadovat ladenou aplikaci, tak pri pouziti FLASHMONU
od Keilu i primo ladit na urovni zdrojaku jak v asm, tak i v Ccku.

Omlouvam se za prilohu :-))

S pozdravem
MK