Re: Jak to u všech všudy HP/Agilent dělá ???

Danhard danhard@volny.cz
Úterý Červen 8 15:38:07 CEST 2004

Nesly by ty drobny treba pres analogove mereni faze referencnich hodin ?
Pri ref. hodinach 100MHz se to da uplest z hnoje, fazi zmerite s presnosti
1%, a mate rozliseni 100 ps cobydup :o)

Danhard
No, moc jsem to nepochopil, to přiznám bez mučení.

Mějme například režim měření časového intervalu mezi dvěma vstupy. Tedy
např. náběžná na kanálu 1. znamená začátek intervalu a náběžná na kanálu
2. znamená konec intervalu. Tenhle interval umí 53132A změřit s
přesností (resp. s rozlišením) 150ps.

Kdy se tedy spouští ten oscilátor a kdy se zastavuje ?

Zdraví PavelK