RE: Jak to u všech všudy HP/Agilent dělá ???

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Úterý Červen 8 15:25:30 CEST 2004

No, moc jsem to nepochopil, to přiznám bez mučení.

Mějme například režim měření časového intervalu mezi dvěma vstupy. Tedy
např. náběžná na kanálu 1. znamená začátek intervalu a náběžná na kanálu
2. znamená konec intervalu. Tenhle interval umí 53132A změřit s
přesností (resp. s rozlišením) 150ps.

Kdy se tedy spouští ten oscilátor a kdy se zastavuje ?

Zdraví PavelK