Fw: Software na zivnost?

Roman Horvath holatron@seznam.cz
Úterý Červen 8 10:17:55 CEST 2004

Podla mna vyroba softu patri na slovensku pod autorsky zakon. V zivnosti nic
o tom nie je.So zakaznikom sa spisuje zmluva o dielo a v danovych zakonoch
to figuruje ako ine prijmy okrem zivnosti a medzi ne patri prave aj autorsky
zakon. Aj danovom priznani je to ina kolonka ako prijmy zo zivnosti. Raz na
internete som videl vzor zmluvy pre softveraka, ale to bolo z roku asi -7
pred nasim storocim.
Myslim ze sa treba obratit bud na pravnika v tomto obore alebo aspon na
danoveho poradcu.
Roman
----- Original Message -----
From: "Petop" <petop@stonline.sk>
To: "[HWnews]" <hw-list@mailman.nethouse.cz>
Sent: Monday, June 07, 2004 10:10 AM
Subject: Software na zivnost?

Zdravim, priatelia.
Naskytla sa mi prilezitost spracovat software, no firma chce zaplatit na
zivnost...
Ja nemam zivnost, no mam ludi so zivnostami...potrebujem mat na tej
zivnosti nejaku specifikaciu
napr.programovanie, vyroba softweru, atd? Nikde v zoznamoch moznych
cinnosti som
programovanie nenesiel...alebo mi proste staci hocijaka
(elektrotechnicka ) zivnost...
Zevraj obcas uradnici kontroluju ci sedi predmet podnikania s vykonanymi
pracami....
Dakujem za poucenia....
Petop

-=x=-
Skontrolované antivírovým programom NOD32