E-a-g-l-e error 293, 296 & spol

Danhard danhard@volny.cz
Pondělí Červen 7 22:59:50 CEST 2004

Posli mi to, ja uz to nejak zkusim oprasit na regulernich verzich :o)
Danhard
-----
Omlouvam se za dotaz na stare tema, ale mam tu nejaka schemata a DPS
udelana v cracle verzi 4.03. Potreboval bych je upravit a mam jedine legalni
4.11

Nechci to opravovat v nejakem cracku, ele chci pouzit legalni verzi, protoze
by mela byt schemata i navrhy zverejneny. Nemate nekdo overeny postup,
jak ty zmrsene soubory nacist. Softik od Edisona (touch.exe) na ne nezabira
Pokousel jsem se editovat hlavicku, ale nedari se :-((

A vubec se mi nechce to prekreslovat - na to proste nemam cas :-(

S pozdravem
MK