Jaky vystupni budic k DDSce?

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Pondělí Červen 7 22:31:19 CEST 2004

no ja mam nastastie najnizsi higher-order mode az na 550MHz, takze aj na
obycajnom substrate to uz nie je take velke. Ale este stale je aj
keramika s epsilon 10 :-)
Inak vsetko to je len o predstavivosti a schopnosti akceptovat
"netradicne" riesenia. V phase-shifteroch pre moj doktorat pouzivam
mikropasiky s prierezom 4x25cm :-))
b.