Jaky vystupni budic k DDSce?

Danhard danhard@volny.cz
Pondělí Červen 7 22:04:11 CEST 2004

Predem bych se chtel zeptat, proc jaksi potrebujete konstantni zesileni v
pasmu do 300 MHz ??
Na to co konkretni MMIC umi je asi nejlepsi se podivat na katalog. data,
nevim jaky chcete pouzit, ale pochybuji, ze by byly vhodne pro DC a
frekvence pod 1MHz (kvuli zpetnym vazbam, stabilizaci prac.bodu, str. vazbam
mezi obvody).

Danhard