Jaky vystupni budic k DDSce?

Radim 2 radim2@infos.cz
Pondělí Červen 7 22:01:47 CEST 2004

A Proc do 300 Mhz ???
The AD9854's circuit architecture allows the generation of simultaneous
quadrature outputs at frequencies up to 150 MHz, which can be digitally
tuned at a rate of up to 100 million new frequencies per second.
Ja jen aby jste nebyl zklaman horni frekvenci.
Ale i tak jde o skvely IO, mam udelanou DDS s 9851 a chodi to pekne.
Zkuste se inspirovat konstrukci DDS
http://www.halicky.sk/om3cph/om3cph.html
tam je oddelovaci stupen reseny s BFR-kem

Mimochodem kdo to tady hrozil tim DDS kem ala "STARTREK & JAMES BOND"
Myslim ze tehdy tvrdil ze to jenom trosku pres vikend odsimuluje a hodi na
web.

Radim