PCI

hwkonfera hwkonfera@seznam.cz
Pondělí Červen 7 19:02:11 CEST 2004

PnP je tu kvuli enumeraci (OS) a tomu, cemu se rika busmastering (HW),
nikoliv pro pripad pasivni komunikace na PCI sbernici. Proboha, vzdyt je to
princip PCI POST karet nezavisle na tom, zda jsou postaveny na jednoduchem
hradlovem poli nebo nejakem Xilinxovi.

Abych se priznal, vubec jsem nepochopil s ohledem na odpoved tazatele jeho
puvodni dotaz :)
Co tedy mate ? Kartu, ktera ma spravne uzemnene PRSNT# a co dale ? Nebudte
tak skromny na informace, popiste, jak Vam obvod (je-li tam vubec nejaky
:) ) komunikuje ...

Hezky den, Simon Cihelnik