PCI

hwkonfera hwkonfera@seznam.cz
Pondělí Červen 7 16:26:33 CEST 2004

Je to proste. Nejprve zkontrolujte stav obou konektoru PRSNT# na karte.
Pokud neni alespon jeden z nich spojen s DGND, slot o karte nevi. Pokud to
nezabere, je treba serii analyz na linkach RST#, IDSEL# a celem kanalu
arbitraze pro zjisteni priciny. A to jiz proste neni (logicky analyzator).

Hezky den, Simon Cihelnik