Smrt stabiliz. 7805

Radek Vicek vicek.radek@cpost.cz
Pondělí Červen 7 13:27:08 CEST 2004

Je to asi 2 mesice tomu nazad co jsem si hral s ME45. Originalni nabijec ma
naprazdno asi 8.5V, ale na vystupu ze spinaneho zdroje je maly odpor cca
5-10ohmu.

Mobil podle mne nikdy nejede primo z nabijece, ale vzdy pres baterku - ty
spicky by ten 0.5A nabijec neutahl. Proto Vam asi obcas blikne tak ikonka.
Jinak co jsem zkousel tak problem u Siemensu byl v tom ze chybou firmware se
nenuloval counter, ktery hlidal zda nabijeni netrva prilis dlouho. Hlavne
nerozlisoval mezi ukoncenim nabijem a pak jen udrzovanim. Po nejake dobe
zalezelo jak jste mobil zatezoval se counter pretekl a mobil zhasnul ikonu
baterie a odpojil nabijecku a jelo to uz jen z baterky.

RadekCX

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.