Diktafon pres USB

MK info@mcu.cz
Pondělí Červen 7 13:22:14 CEST 2004

Ale jiste, ze to jde i tak jak popisujete. Kdyz jsem nad tim dumal, tak mi prislo
pro jednocip narocnejsi to simulovat, nez to rovnou ukladat v odpovidajicim formatu.
Ale to byla jen zbezna uvaha, pri konkretni realizaci by se mozna ukazala jako mylna :-)
Jinak mi unika jedna drobnost - proc FAT32 ?????
Na jednu stranu chcete zjednodusovat, na druhou stranu si to komplikujete
zbytecnosti - bohate staci FAT16.
A jeste jedna drobnost - zarovnat velikost - pekne ale trochu kratkozrace si zadelavate
na prusvih pri prehravani standardnimi prostredky na strane PC

Mimochodem, nikde jsem myslim neuvazoval o CF, ale vzdy o "mediu" :-)

S pozdravem
MK