Graf. displej 320x240

MK info@mcu.cz
Pondělí Červen 7 11:48:25 CEST 2004

> Pripojoval jsem 8mi barevny display podobneho razeni k MCU a vysledek byl
> ten, ze do displaye musi tect zhruba 2MB dat/sec, takze jsem z CPLD + 32kB
> SRAM + nejaka logika (abych mohl pouzit lacinejsi a okamzite snadno dostupne
> CPLD) vytvoril radic a ted se to cele chova jako obycejna pamet jen s
> moznosti zapisu - udelal jsem to co nejjednoduseji to slo z toho co bylo
> okamzite k mani. Nakonec jsem si diky tomuto musel trosku vice pohrat s
> VHDL, takze se tehdy objevil padny duvod se do nej vice obout :). Nejhorsi
> [...]

Ale nemusi, nemusi :-)))
Proste se misto lineho PICu pouzije bezne AVRko :-))))
Treba podle http://elm-chan.org/docs/avr/avrdma_e.html kde to je konkretne prave pro 1/4 VGA
Pri 4b pristupu displeji to bude o neco komplikovanejsi, ale ne zas o tolik

Faktem ale zustava, ze pouzit HW(CPLD) na vyfutrovani je ta lepsi cesta :-)))

S pozdravem
MK