Diktafon pres USB

MK info@mcu.cz
Pondělí Červen 7 11:34:11 CEST 2004

> data
> Ale houby, ved u FAT je to praveze trivialne (ak nie su podadresare, len
> root): 1.sektor = boot, a v nom sa zadefinuje, ze sektory n1 az n2 = FAT
> (pochopitelne, pre jednoduchost len 1x) a sektory n2 az n3 = root directory.
> Rozhodovanie, co su to za sektory, je vlastne len porovnavanie s niekolkymi
> konstantami.
> Dalej by som smelo takto pre jednoduchost simuloval FAT32 u lubovolnej
> velkosti disku (resp. aj maly disk simuloval ako velky) - preco nie?
> [...]

At nadrzly, nebo ne, proste trochu mimo :-))))
To co popisujete neni opet nic jineho, nez onen zatracovany FAT :-)))
Co vlastne simulujete, kdyz ty informace stejne nekde musite fyzicky mit a musite je tam mit stale,
ne ze je jen algoritmicky vytvorite a odeslete do PC :-))))

Znate to o jmenech, ruzi a vuni od jisteho anglickeho klasika :-)))))))

S pozdravem
MK

PS: Jsem proste blby, nejaka i, y, me, mne, a pod me nijak zvlast nevzrusuji a klidne na ne kaslu,
Kdysi to byla blbost, pak dis-neco, ted zase blbost. Holt uz se asi nezmenim :-)))))
Ale mezi nami devcaty, fakt me nezivi cestina, ale neco ponekud jineho.