Problem s PC

Petop petop@stonline.sk
Pondělí Červen 7 11:13:16 CEST 2004

Zdravim.
No dost casto a fantomne  sa deje nico podobne pri grafickych kartach,
pravdepodobne
ti nesedi ovladac ku grafike...v nudzovom rezime je tam len standart
SVGA....
Dost casto sa mi to stava pri ATI....Skus vymenit grafiku ci sa to
rozbehne...ak ano treba hladat na
 tu kartu lepsie ovladace...resp. starsie(tie pol roka sli:-)))
Taktiez tam nedavaj motherboard ovladace ku hardiskom...pouzi
standart(stavalo sa pri starsich doskach ze standarty sli rychlejsie ako
original k doskam )
Vela uspechu...
Petop