Diktafon pres USB

MK info@mcu.cz
Pondělí Červen 7 10:57:03 CEST 2004

> .. a este ma napadlo toto: FAT sa nemusi vytvarat PRI ZAZNAME, staci ho mat
> pri pripojeni na PC.
> T.j. na zaznam si mozete vymysliet vlastny system, ako si udrzite poriadok v
> ukladanych zaznamoch. Pri pripojeni USB sa moze vlstny FAT (ako file system)
> simulovat on-the-fly, a to dokonca aj lubovolnym nechutnym sposobom, napr. ze
> sa simuluje podstatne vacsi disk, nez je v skutocnosti, a FAT sa simuluje tak,
> aby chain pre kazdy subor zacal na zaciatku sektora FATu... Ale to je len taky
> napad.

To me take napadlo, ale pri trose zamysleni jsem dospel k tomu ze to je nevhodne :-(
Symulace bude narocnejsi, nez vlastni ukladani do zjednoduseneho FATu.
Pres USB pouze dostanete informaci z ktereho sektoru chce PC data, ne co za data
to vlastne chce -))))) Takze nejen, ze si musite predpripravit vhodnou "symulacni" strukturu,
ale take si ji musite celou dobu pamatovat a podle pozadavku z ni "cist" data odpovidajici FATu.
Podstatne jednodusi je na medium primo do odpovidajicich struktur data rovnou ukladat.

S pozdravem
MK