Zasa jeden zvlastny... (Sobota v GME) Outlook

Dolezal Dusan dolezal@zoner.com
Pondělí Červen 7 08:56:56 CEST 2004

Jeste k tem vic uctum, tak jsem na tom v patek stravil asi dve hodiny, a zjistil jsem ze vami zminovana polozka Accounts se v Outlooku sice vyskytuje, ovsem pouze pokud je nainstalovan jako IMO (Internet Mail Only). Pokud je nainstalovan jako CW (Corporate/Workgroup), coz v mem pripade bohuzel je (jedeme pres Exchange), tak v nem proste vic uctu rozumne spravovat NEJDE (jde pouze stahovat z vic adres). Takze odvolavam, co jsem odvolal a potvrzuji, co jsem potvrdil, tohle je podle mne naprosto zasadni chyba. A ze to do O2003 konecne dodelali je sice hezke, ale nechapu, proc to tam neni uz davno (a pritom stacilo tak malo, zeptat se kolegu, co vyvijeji Outlook Express, tak na to... :-)).

Dusan Dolezal

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz
[mailto:hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz]On Behalf Of Tomas Kozeluh
Sent: Friday, June 04, 2004 7:23 PM
To: '[HWnews]'
Subject: RE: Zasa jeden zvlastny... (Sobota v GME) Outlook

Částečně podle threadu třídit umí, bohužel nedokáže zatřídit věci typu RE4x,
RE:RE: a podobně. Ovšem i kompletní třídění podle references v hlavičce
(nebo podle čeho to dělají jiný mail klienty) by mělo jít nastavit, ale není
to nic jednoduchýho a mně se to ještě nepovedlo.
Každopádně když dáš pravým tlačítkem mimo zprávy Customize Current View ->
Sort... a tam vybereš Conversation, tak Outlook bude alespoň částečně
třídit, jak už jsem napsal (česky to bohužel nedokážu popsat tu cestu,
protože tady nemám CZ Outlook).

Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death