jak na user commands PC->PIC

Cizek Milan cizek.milan@seznam.cz
Pondělí Červen 7 00:26:43 CEST 2004

Ahoj, predem diky za vsechny reakce.

Na tomhle vlastne stojim, nevim totiz, jak naimplementovat zmineny buffer,
jake prikazy pouzit, jak ho adresovat... Nebyl by nejaky ukazkovy prikladek,
pripadne odkaz na tuto tematiku?

Ja si to predstavuji tak, ze delka prikazu bude promena, kazda zadana
sekvence pak bude ukoncena napr. CRLF, cimz se prejde k rozpoznavani. Jedine
co bych asi v tuto chvili zvladl je nadefinovat si blok promenych a v kodu
vzdy precist znak z portu, dat do W, z W do promene atd. treba 8x po sobe,
coz neni prilis efektivni.

Z tohoto co popisujete soudim, ze se to da udelat daleko lepe, nastavit
nejaky pointer na zacatek v RAM, precist do nej znak a pak ho inkrementovat,
stale dokola, osetrit preteceni... Jak se tohle da udelat v asm?

Ano, diky za spoustu inspirace. OERR a FERR je pro me novinkou, jeste jsem
se k nim nestihl docist. :-) Tady k tomu by me zase zajimalo, jak provadis
porovnavani buffer-prikazovy rejstrik.

Vase odpovedi mi pripadaji tak trochu jako z "jineho sveta" :-), cilene
nekomu, kdo vi o cem je rec, coz ja urcite nejsem. :) Je to muj druhy
program v asm, prakticky se na tom ucim od uplnych zacatku... Presto jsem
rad, za veskerou pomoc. Idealni by bylo, pokud treba nekdo vite o nejakem
verejne dostupnem source, ktery bych si mohl prostudovat a vycist si z toho
tyto zakladni techniky. Jinak se z toho asi nevidim.

Milan