jak na user commands PC->PIC

Šerých Jakub Serych@panska.cz
Neděle Červen 6 01:40:57 CEST 2004

Zrovna ted podobny problem resim. Vymyslel jsem si protokol, ktery ma prikazy konstantni delky (konkretne 8B), zacinaji vzdy stejnym znakem a konci znakem, kterym je "vyxorovany" cely retezec (komunikace je v mem pripade jednosmerna, proto tam mam tyto jednoduche kontrolni mechanizmy).

V preruseni plnim prijate znaky do bufferu a kdyz je cely prikaz doruceny, nastavim si svuj priznak, abych v hlavni smycce programu poznal, ze prisel prikaz a je treba ho zpracovat.

Jakub Serych