Diktafon pres USB

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Sobota Červen 5 20:35:49 CEST 2004

Ak sa FAT-om mysli povodny 16-bitovy FAT (pripadne 12-bitovy urceny pre
FDD), tak najlepsi program s ktorym som onoho casu pracoval, bol z
DOS-ovskych Norton Utilit verzii, myslim ze 4 az 6. Volal sa Norton
Disk Editor (diskedit.exe). Ak ho niekde zozeniete, potrebujete HDD s
FAT(16) systemom a nabootovat z DOS-u najlepsie verzie do 6.22,
vratane. Informacie, ktore pisete, vam zobrazi excelentne :-)

Pod 32-bit Win skuste HexWorkshop (shareware), ale nie som si teraz
uplne isty, ci vie zobrazit MBR a FAT (tabulku) systemu FAT16.

miro