Komunikace po optice

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Pátek Červen 4 21:14:21 CEST 2004

ma to PECL vstupy/vystupy, pokial to nepodporuje FPGA tak by sa dal
pouzit prevodnik TTL<->PECL napriklad od ONsemi
(http://www.onsemi.com/site/products/parametrics/0,4446,648,00.html?leadFree=F&Filter=&Filter=&Filter=&Filter=&Filter=&Filter=&Filter=&Filter=&startPos=1&outputSize=50&filterSeq=&lastFilter=&OrderByType=ascending&OrderByColumnID=0&action=)
Vzorky posielaju, dokonca myslim, ze tieto prevodniky sa vyrabaju u vas
v cechach, nejake som uz objednaval :-)
balu