Diktafon pres USB

MK info@mcu.cz
Pátek Červen 4 20:42:41 CEST 2004

> Kdyz nemate filesystem, nemate soubory. Mate blok dat a ten
> samozrejme muzete prehrat. Krome toho tedy muzete mit soubory v
> nejakem archivnim formatu, jako napr. na magneticke pasce (tar). Ale
> o tom se asi nebavime, ze.

Takze se bude placat dokolecka o nicem, ale realnou odpoved nedame, jen budeme vesele dal tvrdit,
ze neco je zbytecne, ze to umime i bez toho, ale jak radsi nepovime :-))))
Fakt argumentace hodna politika :-)))))

Tt "soubory" byly a jsou v uvozovkach. Tak jak tedy determinujete ony dva bloky dat a jejich delky ?????
Fakt se nechci hadat, ale presvedcujete me s p.Lukesem o tom, ze je FS zbytecny, ze to jde bez nej,
Klidne se omluvim a prestanu ryt, ale popiste mi jak to udelat obecne a jednoduseji nez s FS

> Mimochodem, co je u vas "ukoncen standardnim EOF" -- to je vtip?
> Hehe. Nebo mate na mysli standard systemu CP/M? Ale ani tam EOF
> nefungoval, byl tam spis na ozdobu.

No preci to same co je pro Vas ulozeni dat jen tak do bloku, tedy skutecne vtip :-)))))

S pozdravem
MK