OT: vypocet vymeniku ?

AZe aze@seznam.cz
Pátek Červen 4 14:27:46 CEST 2004

Ale mu elektrika nevypadava sama od sebe, ale preina se nizky tarif na 4
hodiny na vysoky.
P.S. Americka kamna taky nepotrebuji pripojku.
AZE

----- Original Message -----
From: "Petr Lupinek" <plupinek@synthesia.cz>
To: "[HWnews]" <hw-list@mailman.nethouse.cz>
Sent: Friday, June 04, 2004 2:12 PM
Subject: Re: OT: vypocet vymeniku ?

>A co takhle Americka kamna na koleckach ve stylu "Vojta" ? :-)
>Kdyz nekdo ma elektriku a nizkou sazbu, je blbost jeste platit plynovou
>pripojku.

Kdyz nejde elektrika, je mi jedno, jestli mam nizky nebo vysoky tarif :-).

Kamna pohoda maji PB bombu v sobe, pripojky tedy netreba ... Pred dvema
lety staly dva tisice.

Otazka je, jak casto Vam tam elektrika vypadava, jestli je to jednou za rok
nebo obden. Abyste neohrival tri mesice kubik vody na jeden vypadek. Cim
budete tu topnou vodu rozvadet?

S pozdravem

Ing. Petr Lupínek
datové komunikacní systémy