Zasa jeden zvlastny... (Sobota v GME)

Dolezal Dusan dolezal@zoner.com
Pátek Červen 4 12:38:55 CEST 2004

Dobra, az bude cas, tak to jeste vyzkousim.

D.Dolezal

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz
[mailto:hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz]On Behalf Of Tomas Kozeluh
Sent: Friday, June 04, 2004 12:33 PM
To: '[HWnews]'
Subject: RE: Zasa jeden zvlastny... (Sobota v GME)

Outlook byl až do verze 2003 tou nejvíc zanedbávanou částí Office. Ale pokud
vím, tak i ve verzi 2000 je při odesílání někde položka Účty (anglicky
Accounts, česky je to možná jinak) a tam lze vybrat, přes kterej účet má
pošta jít. Kdyby tam tahle možnost nebyla, tak bych ho až donedávna
nepoužíval. Ovšem až do verze 2003 nebylo možno používat MAPI a cokoliv
jinýho, to už v nové verzi taky jde naštěstí.
Celkově na Outlook 2003 Microsoft hodně zapracoval a taky mě to hodně
překvapilo.

--
Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death