hlidani siloveho kabelu

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Pátek Červen 4 11:43:11 CEST 2004

tak ma napada, co tym zariadenim vlastne zistite? Ze na druhom konci uz
nieje stava? Na to netreba nic predsa modulovat... Kolko bude stat to
"ochranne" zariadenie v porovnani s cenou toho kablu?
Pokial to ma ten kabel ochranit a spolahlivo detekovat, ze sa tam nieco
deje tak to presiahne hodnotu kabla, pokial ma len detekovat ze ho
ukradli na to dojdete aj sami. Aj tak kym dojde policia tak kabel bude
uz davno recyklovany.
Alebo to bude spustat kalasnikov, ktory zlodeja rovno zastreli na mieste?
b.