RS 232 na 40m

VA Elektronik - Andel Vladimir ing. vaelektronik@mirnet.cz
Pátek Červen 4 08:10:57 CEST 2004

Obyč. kabel má cca 200 pF/m, zatižitelnost linky snad 20 mA, budeme pro
jistotu počítat 5.
Platí že I . T = C . U , můžeme počítat U=10V. Pro dobu 1 bitu 100us
(rychlost 9600) mi vychází max. kapacita 50 nF, takže 250m. Pokud budeme
počítat opravdu těch 20 mA, byl by to kilometr.
Anděl

----- Original Message -----
From: <Martin.Vorel@Alcan.com>
To: "[HWnews]" <hw-list@mailman.nethouse.cz>
Sent: Friday, June 04, 2004 7:49 AM
Subject: Re: RS 232 na 40m

Kdysi jsem byl se sousedem propojeny pres rs232 ..parili jsme na tom Dooma
na jake rychlosti uz nevim ,ale bylo to na vzdalenost cca 60 metru a
rychlost byla urcite vetsi nez 9600. Jdete do toho ,ale radeji pouzijte
kvalitnejsi kabely. Mimochodem technik od ustreden Kapch, mi pred par
lety tvrdil ze rychlost 9600 maji natazenou i na 900 metru... pry uplne
obyc. 232..

M.
|-----------------------------+-------------------------------------------|
|   Ivan Kiss                 |                                           |
|   <Ivan.Kiss@printtrade.sk> |                                           |
|   Odeslal:                  |                                       Komu|
|   hw-list-bounces@mailman.ne|                                          h|
|   thouse.cz                 |                                          w|
|                             |                                          -|
|   03.06.2004 16:38          |                                          l|
|                             |                                          i|
|         Odpovězte prosím    |                                          s|
|             uživateli       |                                          t|
|            "[HWnews]"       |                                          @|
|      <hw-list@mailman.nethou|                                          m|
|              se.cz>         |                                          a|
|                             |                                          i|
|                             |                                          l|
|                             |                                          m|
|                             |                                          a|
|                             |                                          n|
|                             |                                          .|
|                             |                                          n|
|                             |                                          e|
|                             |                                          t|
|                             |                                          h|
|                             |                                          o|
|                             |                                          u|
|                             |                                          s|
|                             |                                          e|
|                             |                                          .|
|                             |                                          c|
|                             |                                          z|
|                             |                                      Kopie|
|                             |                                           |
|                             |                                    Předmět|
|                             |                                          R|
|                             |                                          S|
|                             |                                          2|
|                             |                                          3|
|                             |                                          2|
|                             |                                          n|
|                             |                                          a|
|                             |                                          4|
|                             |                                          0|
|                             |                                          m|
|                             |                                           |
|                             |                                           |
|                             |                                           |
|                             |                                           |

Pani, poradte skuseny.
Mozem pripojit tlaciaren s rozhranim RS 232C (+/-12V) na vzdialenost cca
30-40
metrov? Rychlost bude 9600 baudov.
Neviem, co hovori norma. Mari sa mi nieco okolo 15m. Rad by som sa ale
vyhol prudovej slucke.

Ivan Kiss