RS 232 na 40m

Miroslav Soltisik soltisikm@eurotel.sk
Čtvrtek Červen 3 16:44:28 CEST 2004

Niekedy davno slapala RS 232C na cca 1,5 km vedla silovych kablov(vo
fabrike) . Ale len do 1200 bit/sec.
Z tohto pohladu je 40 m brnkacka.

                      Ivan Kiss
                      <Ivan.Kiss@printtrade.sk
                      Sent by:
                      hw-list-bounces@mailman.              hw-list@mailman.nethouse.cz
                      nethouse.cz

                      03.06.04 16:38                                                                                                       cc:
                      Please respond to
                      "[HWnews]"

                                                            RS 232 na 40m

Pani, poradte skuseny.
Mozem pripojit tlaciaren s rozhranim RS 232C (+/-12V) na vzdialenost cca
30-40
metrov? Rychlost bude 9600 baudov.
Neviem, co hovori norma. Mari sa mi nieco okolo 15m. Rad by som sa ale
vyhol prudovej slucke.

Ivan Kiss