Instalacia W-e-b-P-a-c-k, beznadejna BSOD - "riesenie"

MK info@mcu.cz
Čtvrtek Červen 3 16:28:38 CEST 2004

> Nie je vsetko len cierne alebo biele :-)
> Ja mam v pocitaci 5.1, lebo 6.x nedokazala prelozit projekt, ktory v
> 5-ke chodil. V 6.2 to uz chodi, ale trvalo cez 3 mesiace, kym to
> odstranili...

Z tohoto a dalsich duvodu je na DVD celkem 7 verzi WP od 3.1 do 6.2vcetne SP.
Nejenom, ze se vyskytuji ruzne chyby, ale postupne dochazi i odstranovani
podpory pro starsi obvody a doplnovani naopak novejsich.
Proto mam take nainstalovany na pocitacich celkem tri verze.

S pozdravem
MK