adapter PCMCIA->2xRS323

Johny da G germanz@halda.cz
Čtvrtek Červen 3 11:58:54 CEST 2004

mjfox wrote:

>Co to je "odesel doslova"? Jako ze je vytrzeny konektor a vyhozeny z okna?
>
>V notebooku by mohlo byt neco na zpusob MAX232 (nejspis jiny typ, pravdepodobne s vice vstupy/vystupy), takze by sel pripadne vymenit za ekvivalantni IO.
>
>Ale neco mi rika, ze zrovna Vas notebook timhle zpusobem opravit nepujde.
>
>P.K.

Uz jsem to mel rozebrane, zadny MAX tam neni, ten prevod urovni je
pravdepodobne primo soucast radice. Navic nevim, cim bych ho mohl
znicit, zadna staika/pretizeni, proste uprostred komunikace prestal
fungovat a uz jsem ho nerozbehal.
Od toho adapteru bych si navic sliboval, ze tam ty porty budou dva :).
Ted me napadlo, ze by to slo pomoci IRka (udelat nejakej bastl, kterej
mi z toho udela RS232 - jestli to teda neni dost uchylna myslenka :))
USB nemam.