adapter PCMCIA->2xRS323

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Středa Červen 2 14:16:48 CEST 2004

Co to je "odesel doslova"? Jako ze je vytrzeny konektor a vyhozeny z okna?

V notebooku by mohlo byt neco na zpusob MAX232 (nejspis jiny typ, pravdepodobne s vice vstupy/vystupy), takze by sel pripadne vymenit za ekvivalantni IO.

Ale neco mi rika, ze zrovna Vas notebook timhle zpusobem opravit nepujde.

P.K.