GNUARM

jiri@bezstarosti.cz jiri@bezstarosti.cz
Středa Červen 2 12:43:28 CEST 2004

Zdravim.

Na http://www.gnuarm.com/ jsem stahl binarku pracujici s CYGWIN.
Nainstaloval pod Win,  prekompiloval jednoduchy zdrojak v C, zkusil
debugovat a docela pohoda. Pak jsem vzal zdrojak v C napsany puvodne pro PC,
ze ktereho si chci vytahat jen nejake fce vetsinou pro slozitejsi
matematiku, ale samo jsem v tom nechal jeste ruzny svincik, ktery z toho
likviduji a prizpusobuji - "cistim si to". Ale problem je, ze nejak nemuzu
dosahnout toho, aby se ty chyby (hlasky pri kompilaci) misto na konzoli
vypisovaly do nejakeho fajlu a protoze je chyb zatim dost (ten zdrojak je
docela co se tyce delky narez), jedna obrazovka nestaci a utece mi co je
nahore. Kdyz klasicky presneruju vystup do souboru pomoci >, je po kompilaci
prazdny. Neco delam spatne a asi se budu maltit do hlavy jak jsem blbej, ale
asi mam nejaky vypadek a nedochazi mi to.

Moc prosim, jak dostanu ta chybova hlaseni do souboru misto na obrazovku ?

--
Jiri Bezstarosti