obsahy programovatelneho pola

Wek wek@evona.sk
Středa Červen 2 11:26:30 CEST 2004

V povodnom dotaze sa pisalo:
> na 99% je zabezpeceny proti vycitaniu obsahu
Ja osobne by som to 1% zistoval ako UPLNE prve...

wek

PS. TIe galy co som ja reverzoval som robil presne ako MK pise (tipujem tiez
zo skusenosti): najprv okreslit relevantne casti obvodu, odhadnut zhruba
spravanie, az potom nasleduje samotne "cvicenie na vstupoch". Jednu GAL6001
som dokonca zrekonstruoval na zaklade analyzy programu pripojeneho procesora.
Univerzalna cesta u klasickych GAL/PALov, kde su vsetky stavy zvonka
viditelne, sice existovat moze, a celkom pekna diplomovka by mohla byt urobit
reverzovaci stroj/program, ale trivialne to rozhodne nie je. U
komplikovanejsich poli je samozrejme situacia uplne ina...