Umela hlava a SQ (Re: Hi-Fi)

Radek Vicek vicek.radek@cpost.cz
Středa Červen 2 07:32:14 CEST 2004

Na starem byte (60cm zdi a sem tam kamen) jsem mohl poslouchat po libosti a
je fakt ze poradny vjem zacina az kdyz muziku citite v brise a nemusi to byt
az tak nahlas jak by se mohlo zdat - rekl bych ze vez 2kW z trznice udela
opravdu vetsi kraval nez poradna aparatura kde je slyset i neco jineho nez
1-5kHz. Ted v panelaku mam utrum a musel jsem koupit sluchatka. Nikdy jsem
nemel hodne dobra sluchatka az ted a musim rict, ze prostorove vjemy a
lokalizace zvuku je mnohem kvalitnejsi nez z beden asi se projevuje pri
poslechu preci jen nedokonala poslechova mistnost a to jak se to zacne
tlouct. Tohle u sluchatek neni, ale zase tam chybi ten tlak v tom brise.

Asi nejlepsi by bylo poslouchat na sluchatka a polozit si subwofer na
bricho. :-)

RadekCX

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.