obsahy programovatelneho pola

MK info@mcu.cz
Úterý Červen 1 22:34:24 CEST 2004

> Nic. Ale chtel prece poustet kombinace na vstupy a sledovat vystupy,
> treba to tam neni uplne sekvencni obvod, kdo vi?

Tak o tom celkem dost silne pochybuji, jenze to je opet vareni z vody :-(

>Mam tu nejaky obvod, ktory je prakticky tvoreny nejakym programovatelnym
>polom (nieco a-la GAL), na 99% je zabezpeceny proti vycitaniu obsahu,
>kedze je to komercne zariadenie (ktore sa uz niekolko rokov nevyraba a
>nedodava).

>No, z jednej strany je SCSI zbernica - jej ovladacie draty, z druhej
>strany nieco podobne. To zariadenie medzi tym robi prevodnik riadiacich
>signalov jednej zbernice na druhu.

- Co to je za obvod ???
- Co je to za zbernici ???
- Ma to samostatny vstup hodin ???

Asi bych zacal z jineho konce - co to ma delat, jak je to zapojene a teprve po
determinovani zakladnich vlastnosti bych se pustil do takove silenosti
jako je analyza chovani z nahodilych kombinaci vstupu :-)))

S pozdravem
MK