pouziti baterii pri nizkych teplotach

MK info@mcu.cz
Úterý Červen 1 18:21:42 CEST 2004

> Je schopen vám potvrdit objednávku na které bude termín zhotovení, cena a sankce
> (den prodlení = 10% ceny, 4 dnech se začnou počítat sazby za  ... nevím jak u balonové sondy,
. u manipulační techniky je to za ušlý zisk) ?
> Docela by mne zajímal průběh jednání s panem D.K. ohledně dotyčné sondy.
> Tito lidé mají neuvěřitelnou hroší kůži - dám krk na to, že za týden až to utichne
> objevíme pana D.K. v dalších threadech jako by se nechumelilo.
> V list-archive.gin.cz má cca 1500 příspěvků. Pár jsem si jich přečetl a mají
> společné rysy s jeho www stránkami.
> Na netu lze zjistit, že participuje i v konferenci o Linuxu. Tučňák ochraňuj Linuxáky.

Rekl bych (priklanim se k nazoru JR), ze se v tomto pripade nejedna
o "hrosi kuzi", ale o dusevn poruchu. Jinak si proste jeho chovani nedokazu vysvetlit.
Pred par tydny u mne sedel hluboko do noci - trochu si postezovat na Honzu Maska
a dalsi. Chvilku jsem moralizoval (podotykam celkem v klidu, nechal jsem sve hulvatske
druhe ja ve spitale :-)) ) a snazil se mu vysvetlit, ze si kali do vlastniho hnizda.
Ze zacatku se zdalo, ze si zacina uvedomovat sve chovani, ale behem cca pul hodiny
sklouzl opet do svych vyjetych koleji. A druhy den jsem se bavil nad tim jak
tento vecer licil jinym :-))

S pozdravem
MK