Instalacia W-e-b-P-a-c-k, beznadejna BSOD

MK info@mcu.cz
Úterý Červen 1 17:43:00 CEST 2004

> Doma mam PC sam pre seba (teda nie celkom, ale nemusim sa bat
> neopravnenych zasahov), takze je tam jediny uzivatel s admin pravami a
> bez hesla. Proste zapnem PC a bez pytania nabehnu W2k. Ale ci sa vola
> prave Administrator, to som si nie isty. Win mam nainstalovane cca rok,
> nepamatam si, ci som nahodou nepisal svoje meno... kazdopadne prava su
> administratorske.
> Vdaka za tip, preverim (ak teda ozivim system). Aj tak je to divocina,
> ze mi jedna instalacka uplne odrovnala windowsy...

Provozuji WP4.2, WP5.2 a WP6.1 na W98 a WXP bez vaznejsich problemu.
Nikdy mi nevznikl obdobny problem pri instalaci a bohuzel to ani nema kde odskouset.
Pod XPckama jsem musel instalovat pod Adminem a aplikovat SP
S W2000 moc neporadim, neb me NT4 a W2000 minuly (nikdy jsem je nemel nainstalovane)

S pozdravem
MK