pouziti baterii pri nizkych teplotach

Libor Kavan lkavan@krkonose.cz
Úterý Červen 1 14:34:45 CEST 2004

At 13:16 1.6.2004 +0200, David Kucera wrote:
>hele neprehanis to trochu ?

Myslim, ze neprehani ani jeden, spis jen pravda vyplouva na povrch ;->
Jeste, ze me ostatni vcas varovali, abych stacil zastavit aktivity ohledne
spoluprace s D.K.

BTW:Me by jeste zajimalo, kdyz se dockam faktury na kameru, kterou mi D.K.
nemohl napsat, protoze prave prevadel firmu na s.r.o. Ja teda nevim, ale
hledal jsem jak v rejstriku pravnickych osob tak i v rejstriku fyzickych
osob a nazev Cybertex, potazmo ani jmeno David Kucera (ktery by mel
zivnostak na cokoliv s elektronikou spolecneho) jsem nenasel. Ale doufam, ze
to se vysvetli, urcite spatne hledam, a zminovanou fakturu na 4000,- penez
obdrzim co nejdrive...

S pozdravem           with best regards
    Libor Kavan               Phone & Fax:+420 499 426 232
    Dlouha 421
    543 03 Vrchlabi III,CZ    http://www.techtronex.cz