Instalacia W-e-b-P-a-c-k, beznadejna BSOD

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Úterý Červen 1 13:36:32 CEST 2004

Doma mam PC sam pre seba (teda nie celkom, ale nemusim sa bat
neopravnenych zasahov), takze je tam jediny uzivatel s admin pravami a
bez hesla. Proste zapnem PC a bez pytania nabehnu W2k. Ale ci sa vola
prave Administrator, to som si nie isty. Win mam nainstalovane cca rok,
nepamatam si, ci som nahodou nepisal svoje meno... kazdopadne prava su
administratorske.
Vdaka za tip, preverim (ak teda ozivim system). Aj tak je to divocina,
ze mi jedna instalacka uplne odrovnala windowsy...

miro