ID vykonoveho prvku

Vena Kovar vkovar@zlatestranky.cz
Úterý Červen 1 13:01:30 CEST 2004

> Docela by mne zajimalo jak se nohama od TO220 protlaci 64A (ne ze by to
> neslo ona nez med kapne tak to da praci)!!! Uz nekolikrat jsem na podobne
> polovodice koukal a zda se mi, ze to zavani uz podobnou latinou jako vykony
> reprobeden na trznicich.

to AZE:
hezci se mi zdal temi 28mOhmy, ze bude mensi ztrata na prechodu, mensi ohrev.

to Radek Vicek:
to byla prvni vec ktere jsme se smali, kdyz jsme to videli. V tomto pripade ale jde o to, ze predimenzovat neco, co je pouzito laikem se vetsinou vyplaci. Zvlast kdyz ta predimenzovana soucastka stoji zlomky procent cele te kolobrndy. A dostane to nejaky chladic. A jaky tam realne projde proud je mi pak jedno.

Na zacatku jsem chvili hledal, pak napsal do HWnews a pak s kolegou hledal dostupnost. Cili jsem se trochu unahlil s dotazem do konfery, ale i rada kolegy AZE mne spravne navedla.

Diky
Vena Kovar