ID vykonoveho prvku

AZe aze@seznam.cz
Úterý Červen 1 12:21:11 CEST 2004

Dal bych tam neco jako IRFZ44, ma maly RdsON. Radsi dva paralelne na maly
chladic...
AZE

----- Original Message -----
From: "Vena Kovar" <vkovar@zlatestranky.cz>
To: <hw-list@mailman.nethouse.cz>
Sent: Tuesday, June 01, 2004 11:49 AM
Subject: ID vykonoveho prvku

Na zacatek se omlouvam za prilohu.

Kolega mi donesl k identifikaci pozustatek z elektromotorove kolobezky.
Majitel zkousel, kolik se jich uveze na te mrse do kopce a upekl konec. Asi
to tak zamyslel i konstrukter te kolobrndy, protoze ten vykonovy prvek nebyl
udajne na zadnem chladici.

V priloze je oscanovany a mirne vylepseny obrazek. Moje hledani doslo az k
International Rectifier Corporation, nejaky IRF120 HEXFET POWER MOSFET 55V
41A. Ale to je jen odhad na zaklade provoznich podminek - motor je tam 250W,
akku 12V, cili proudy kolem 20A.

Otazky zni: nemel to uz nekdo rozebrane? Je muj odhad spravny? A jak je to s
dostupnosti IR v CR?

Vena Kovar