Nakupovani v ASI ? OT

Šerých Jakub Serych@panska.cz
Úterý Červen 1 11:05:36 CEST 2004

Nemam zkusenost s podobnymi nakupy, ale pozorne sleduji jednu diskusi o Nikonu D70, ktery mam objednany ja, a mnozi americani tam probiraji prave moznosti levnejsich nakupu v Asii. Nejvetsi problem je zaruka, protoze ta snad plati jen v zemi, kde bylo zbozi nakoupeno. Jinymi slovy, kdyz se probudi Murphy, jako ze ten nikdy nespi hlubokym spankem, a Vy budete potrebovat zarucni opravu, budete pak fotak posilat do Bankoku zcela urcite na vlastni naklady a zpet budete muset postovne s velkou pravdepodobnosti take platit. A to nemluvim o tom, jak bych se citil, kdyby muj fotak za x tisic sel nejakou kdovijakou prepravou do Bankoku a zpet, a jaka by byla doba navratu po oprave.   Ja bych to neriskoval

Jakub Serych