pouziti baterii pri nizkych teplotach

Jan Masek jan.masek@mcu.cz
Úterý Červen 1 10:14:26 CEST 2004

> Dovolím si nesouhlasit a naopak podpořit pana Bezstarosti.
> Domnívám se že lidem typu "slibotechna" je nutno zatápět na každém kroku.
> Legrace totiž končí v momentě kdy na jejich slibech začne záviset nějaká vaše termínovaná akce.
> Bohužel už jsem se s tím setkal a byl to trapas až na půdu. Naštěstí nikoliv služební ale soukromý.
> Služebně to řešíme objednávkou s termínem zhotovení a sankcemi.
> Ona je to snad psychická porucha nebo něco takového ale já jsem na tyto typy taky vysazený.

Naprosty souhlas - tito lide totiz neskutecne kazi podminky pro ostatni.
Existuje spousta lidi v ridicich funkcich, kteri daji na slovo "odbornika". A pokud tento
"odbornik" nezna a svou neznalost zamaskuje omackou technologickych frazi, tak dokaze
zrusit i slusne vypadajici zakazku. A presne tohle se stalo treba v mem pripade
- D.K. svymi blaboly presvedcil zakaznika (mozna neumyslne) o nemoznosti
vyvoje a vyroby jisteho zarizeni.

A podle toho co jsem pochopil z debaty s Kostou, tak nejsem sam, ale obdobne
speky rozhazuje kolem sebe celkem pravidelne. Co me osobne nejvic pobavilo byla
prihoda, kterou mi Kosta vcera barvive licil: D.K. u nej prokecal cely vecer a mamil
z nej co, jak, s cim a na cem dela. Mimo jine prisla rec i na kresleni schemat a DPS.
Kosta se nikdy netajil tim, ze pouziva Orcad, ale ze DPS neumi a ze je zadava delat lidem,
kteri to opravdu umeji na spickove urovni. Druhy den se Kosta potkal s jinym ucastnikem
teto konference a v ramci pokecu se dovedel, ze dotycny se pred par minutami rozesel s D.K.
a vyslech dlouhy monolog o tom jak D.K. Kostu ucil Orcad, jak mu ho instaloval a ukazoval
co a jak se v nem muze. Stejneho Kostu, od ktereho pred cca rokem mamil pujceni
HWklice na Orcad :-)))

Tohle uz ale neni spek, to je vylozene uchylka.

J.Masek