Kdyz uz jsme u tech zazraku, je libo auto na vzduch ?

AZe aze@seznam.cz
Úterý Červen 1 01:10:50 CEST 2004

To ano, ale bylo to na kolejích na rovině, tam nějaké to kilo nevadí. To
spíš ty modelářské motorky na CO2, trochu je zvětšit...
AZE

Opravte mně, pokud se mýlím, ale mašinky poháněné stlačeným vzduchem a
tahající vagónky se pokud vím používaly v minulosti v dolech.
Pravda, asi neměly dojezd 20 km a rychlost 40 km/h.

Zdraví PavelK