Kdyz uz jsme u tech zazraku, je libo auto na vzduch ?

AZe aze@seznam.cz
Úterý Červen 1 00:20:20 CEST 2004

Na ja velky tlak byl vzduch stlacovan? Asi by tam musel byz redukcni ventil,
ne?
AZE

Uvazoval jsem o motorce na stlaceny vzduch plneny z kompresoru od
benzinek, ale zatim jsem nenarazil na vhodny motor.
Videl jsem prototyp takovehoto vozitka, jelo max. 40km a dojezd asi
20km. Nadrz velka jak hasici pristroj - pod sedadlem.

Ondrej Tesar