Web server doma

Martin Polehla polous@katka.biz
Sobota Červenec 31 23:48:59 CEST 2004

Zdravim :)

web server je pekny, ale radeji bych svuj web sveril do rukou napr.
pipni(.cz) nebo podobneho. Co si budem povidat, ADSL nejni zrovna
vysokorychlostni. Za 400kc uz se da sehnat registrator domeny +
freehosting. Me na tom stranky bezi uz nejaky patek. Mam to vcetne PHP,
Mysql statistik web rozhrani majlovych schranek, zalohy ...

Nebyla s tim sice zabava jako konfigurovani vlastniho webu, ale bylo to
mnohem ucinejsi :) Rozhodne pro firemni stranky jsem volil tu
hostingovou variantu. Odpadaji tim starosti s vypadkama (kazdy ma doma
napr. pojistky ze :)) ), odchazejicima komponentama starych PC (napr.
disku) atd. Za domenu zaplatite tak jako tak 250(?)+- rocne ...

Asi zalezi jestli delate stranky spise pro vlastni pouziti, nebo po nich
vyzadujete rychlost, spolehlivost....

U pipni sem celkem spokojenej a loni sem platil jen asi 300 s web
hostingem a domena samotna stala 250 (co si odhadem vzpominam).. :). pro
ceny domen kouknete taky napr. na nic.cz. Doporucuju domeny .com .biz
.net .org .... jsou nekolikanasobne levnejsi nez predrazene .cz (taky
nechapu proc??).

rek bych, ze vzhledem k novym domenovym jmenum typu .biz .info? nejsou
vycerpane a cena je u nich primerena (mozna by mohli este zlevnit ;-P).
Diky tomu ze u nas je zbytecne draho se tu premnozuji nazvy typu
xxx.superbannerfreehost.cz ci www.megakomerce.cz/xxx :((

pekny den/noc
p0l0us